Sensu di e parolle

Ciò chì significa Namaste – Sapete stu salutu indù

Vivemu attualmente in un mondu assai diversu. Ogni paese hà diverse lingue, culture, religioni, celebrazioni, costumi, valori è quandu si parla i termini è i saluti varianu. In questu articulu analizzeremu unu di i saluti famosi, Namaste. Parleremu ancu di a pratica di Reiki è di l'usu di stu salutu in a terapia. Videremu ancu ciò chì significa namasté.

Ciò chì significa Namaste

Namasté hà u significatu I inchinatu à tè o tè o ti venere. Ma sicondu a pruvincia o località in India chì cunnosci o truvate, senterete: Namaskaram, Namaskar o Namaskaara. Hè un modu più formale di salutà, ma anu u listessu significatu è usu.

ciò chì significa namaste

Per parechje persone puderia esse un salutu simplice ma a verità hè chì ùn hè micca perchè sta parolla hà assai altri significati. Tenendu in mente chì rapprisenta a filusufia ben cunnisciuta di a vita in cerca di ricunniscenza è onore o esaltà ciò chì simu.

  1. 'U divinu chì hè in mè, saluta ciò chì hè divinu in tè': In l'induismu ci hè una credenza chì ci hè una "scintilla divina" chì si trova in u core di tutte e persone. Stu salutu hè cum'è dicendu "a più alta energia in mè saluta a più alta energia in tè".
  2. A luce chì hè in tè ricunnosce è saluta a luce chì hè in mè: Sta pronuncia hè un pocu simile à a precedente, hà ancu un significatu simili perchè hè spirituale. Litteralmente hè una forma d'accettazione da u più internu da l'anima di luce cunnisciuta cum'è atman, chì rapprisenta l'essenza divina chì hè prisente in noi.
  3. U mo spiritu è ​​u vostru sò unu: Cuntinuendu cù u significatu spirituale, ci hè un significatu un pocu più prufondu cum'è simbulizeghja o interpreta a cunnessione chì tutti avemu è facemu parte di l'universu, hè cum'è dì "ciò chì mi rende felice ancu ti rende felice" o "ciò chì mi tocca. , ancu ". Chì simu tutti uniti.
  4. Esprimu a mo gratitudine è u rispettu da u fondu di u mo core: Questu hè unu di i significati chì pudete sapè più nantu à u yoga. Stu significatu hè menu spirituale, hè più un modu di spressione gratitùdine. È ùn hè micca ringraziatu u maestru di a classe, ma ancu ringraziendu u sforzu chì u vostru corpu face, ringraziendu per e persone vicinu à voi, o ringraziendu per u mumentu chì avete avutu di rilassazione.
  5. nunda di mè: Di solitu usatu in i classi di yoga, questu allude à l'impurtanza di mette da parte l'ego manifestendu una attitudine umile.

Etimolugia di Namaste.

Namaste vene da u sanscritu, sta lingua hè nativa di a parte sittintriunali di l'India, a parolla hè cumminata. NAMAS chì hà u significatu di cortesia, adorazione o reverenza, TE pronome persunale chì si riferisce à voi o voi.

È questu termine chì vene da u sanscritu hè cunnisciutu cum'è NAMASTE, a so scrittura in Devanagari hè नम_ते.

Cumu possu scrive una lettera è chì tipi ci sò? - Guida passu à passu

Cumu possu scrive una lettera è chì tipi ci sò? - Guida passu à passu

Sapete tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per pudè scrive una lettera

Origine di Namaste.

Avà chì sapemu ciò chì significa namaste, parlemu di a so origine. Questu hè un salutu assai cumuni in Asia. Stu salutu vene da l'Hindu è hè adupratu in tutta l'India, più freti in u nordu.

A so origine da i tempi antichi, discende da l'antica cultura indù ben cunnisciuta per esse usata in parechje lingue. Comu diciatu prima, u sanscritu hè una di e lingue parlate in l'India, questa lingua hè cunsiderata sacra in questa cultura.

In certi parti di l'Asia in a so parte miridiunali, u sinonimu Namaskar hè utilizatu, soprattuttu in Nepal per riferite à l'anziani.

ciò chì significa namaste

Quandu hè dettu Namaste?

Hè utilizatu à u principiu è à a fine di una conversazione, cumpia ancu a funzione di spressione un salutu o addiu, questu salutu hè utilizatu da Hindus, Jains, Sikhs è Buddisti. L'ultimi sò quelli chì utilizanu più spessu stu tipu di salutu per avvicinà una persona superiore o autorità.

Chì risponde quandu mi dicenu Namaste ?

Cumu avemu analizatu in questu articulu, namaste hè una manera di salutà, dumandà, dimustrà u vostru rispettu o adurazione, pricà è per dì addiu. Hè normale chì quandu sò salutati, a ghjente s'inchina a testa cù e palme di e mani estese. Questa hè una pusizione chì hè cunnisciuta per a preghiera.

O pudete risponde à u salutu in a seguente manera: "Sukhino Bhava" chì in spagnolu significa "Vogliu per voi felicità o esse felice"

Cumu possu bluccà e chjama entranti nantu à u mo WhatsApp o disattivà?

Cumu bluccà e chjama entranti in u mo WhatsApp o disattivàle?

Sapete tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per pudè bluccà una chjama in WhatsApp

Avete ancu tene à mente chì hè assai cumuni in l'India per salutà cù solu mudra senza mintuvà a parolla namaste. Eppo, si crede chì hè inclusu solu per fà u gestu sacru.

Chì significà Namaste Reiki?

Quelli chì sò immersi in Reiki, chì hè ben cunnisciutu per i benefici ottenuti fisicamenti è mentali.

Hè assai cumuni di sente a parolla namaste in mumenti di meditazione è rilassazione. Sò spessu usati com'è ambienti di aromaterapia è musica rilassante. Ancu s'è sta parolla vene da a cultura indù, hè ligata à u mondu spirituale, indipendentemente da a naziunalità, sta parolla hè aduprata chì significa: U divinu chì hè in mè saluta ciò chì hè divinu in tè.

U maestru mette e so mani nantu à diverse è diverse parti di u corpu. Chì sò cunnisciuti cum'è punti energetichi chì sò ligati à i chakras.

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.