Scienza

I scientisti guidati da u duttore Yuman Fong, scoprenu un virus chì uccide tutti i tipi cunnisciuti di cancheru

In ciò chì pò esse chjamatu sviluppu pusitivu, un gruppu di scienziati pò esse vicinu à uttene una medicina per u cancer sviluppendu una droga virale chì puderia avè u putenziale di uccidere cellule tumorali più resistenti è di riduce i tumori. S'ellu funziona, puderia esse bè una scentifica chì i medici è i pazienti anu bramatu.

Un gruppu di circadori guidatu da u duttore Fong, chirurgu di u cancheru epatobiliare, hà prupostu a cuncezzione di un novu virus basatu annantu à a varicella, chì hè statu dimustratu per avè a capacità tumbà e cellule cancerose.

A cumpagnia biotech australiana Imugene, hà creatu un certu tipu di ceppu virali (varicella) chì mostra un benefiziu pussibule per guarì cumpletamente u cancer. U trattamentu, chì hè statu chjamatu 'CF33', prumette di tumbà tuttu tipu di cellule cancerose in una placca Petri è hè statu ancu dichjaratu chì tumbava o riduce cumplettamente i tumori in i topi. Studi è prove sò stati recentemente fatti per validà l'evoluzione.

Cellule cancerogene
cronicaviva.com.pe

Trà i primi studii nantu à l'efficacezza di u pianu di trattamentu ci sò i pazienti diagnosticati cun cancru di senu triplu negativu, cancru di pulmone, vescica, intestinu è cancru gastricu. I pazienti cun melanoma pudianu ancu esse diagnosticati. In questu modu, i ricercatori puderanu identificà induve u trattamentu hè u più efficace.

Cumu funziona a ceppa chì uccide e cellule cancerose?

Per una cura, i pazienti avianu da esse injected with the strain direttamente in tumori per vede a procedura in azzione.

Prufissore Fong hà dettu chì a varicella, chì hè stata chjamata un virus innocu, anu pruvatu chì sta nova e migliurata ceppa di u virus puderia aiutà tumbà e cellule cancerose da a radica.

A tecnulugia AI insegna à leghje i zitelli sordi

U bacillu duverebbe allora alertà u sistema immunitariu chì ci sò e cellule cancerose in u corpu; Questu ferà chì e cellule immunitarie trovanu è uccidanu e cellule maligne.

In u passatu, ancu se l'esperti ùn anu micca travagliatu per truvà una cura particulare cum'è questu, parechji prughjetti sò stati destinati à l'efficacità di i rimedii è di e terapie elettive in u trattamentu di u cancer.

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.