AstronomiaScienza

Storia planetaria attraversu a scuperta di una ghjovana Exoplaneta.

L'astronomi di i Stati Uniti anu scupertu una esopianeta, orbita intornu à una di e stelle più brillanti; iniziendu una idea di cume i corpi planetarii pudianu esse furmati. Si dice chì un esoplaneta hè un pianeta chì orbita intornu à una stella differente da a nostra, chì ùn appartene micca à u nostru sistema solare.

U studiu hè statu fattu da The Astrophysical Journal Letters, chì hà chjamatu u pianeta DS Tuc Ab, mentre a stella hè stata descritta cum'è l'ospite; Questa pianeta hà circa 45 milioni d'anni, vale à dì, in tempu planetariu hè cunsiderata cum'è un preadolescente.

Sicondu i circadori di u Dartmouth College: L'esoplaneta ùn cresce più. Tuttavia, à a so ghjovana età sperimenta sempre cambiamenti cum'è a perdita di gas atmosfericu per via di a radiazione da a stella ospitante. Si dice chì quandu i pianeti nascenu, in generale, sò grandi è perdenu gradualmente dimensioni, soffrenu di raffreddamentu è di perdita di atmosfera.

Caratteristiche di l'Esoplaneta 'DS Tuc Ab'.

Hè situatu à una distanza di 150 anni luce da a Terra. Hà dui soli è a so orbita hè fatta intornu à a so stella principale in solu 8 ghjorni. A so dimensione hè 6 volte più grande di quella di a terra, s'assumiglia à Saturnu è Nettunu, è pò avè una cumpusizione simile à queste.

Ci hè da nutà chì e pianete ponu piglià milioni è ancu miliardi d'anni per ghjunghje cumpletamente à a maturità. Dunque l'ughjettivu di i circadori hè di circà pianete intornu à e giovani stelle per cunnosce è capisce a so evoluzione.

E dichjarazioni di Elizabeth Newton eranu:

Esopianeti di Storia Planetaria
Via: Sputniknews.com

TESS hè un satellitu lanciatu u 18 d'aprile di u 2018, serà incaricatu di esaminà più di 200.000 XNUMX stelle intornu à u sole in cerca di esoplanete, cumprese quelle chì puderebbenu sustene a vita.

U Gruppu Newton spera di capisce a fuga atmosferica è l'evaporazione da l'atmosfera, chì entrambe puderebbenu prevede u futuru di l'esoplaneta in i prossimi millioni d'anni, è cumu si pò avè influenzatu altri pianeti.

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.