Scienza

A ricerca mostra chì i cadaveri ponu spustà sin'à un annu

U muvimentu di i cadaveri puderia influenzà l'analisi di a morte di una persona.

Durante un prucessu d'investigazione, u ricercatore Alyson Wilson hà registratu immagini di alcuni di i cadaveri chì eranu in una fattoria di u corpu per 17 mesi, attraversu a tecnica cunnisciuta cum'è "time lapsede".

L'investigatore hà riferitu à parechji media cum'è l'ABC o l'AFP chì, in una di e ricerche di u corpu, hà vistu chì e bracce chì eranu accantu à u corpu à u mumentu di a so morte finìanu aperte à i dui lati.

Durante questi 17 mesi d'investigazione, a camera di u Centru di Ricerca Australiana hè stata incaricata di piglià e foto di u cadaveru ogni 30 minuti è hà sappiutu arregistrà chì u cadaveru hà continuatu à spustassi per più di un annu.

Per u ricercatore è a so squadra, anu determinatu chì i muvimenti di u cadaveru sò in leia cù u prucessu di decomposizione chì questu prucessu face chì u corpu si mummifichi è chì i so ligamenti si secchinu.

Stu centru, cunnisciutu cum'è "ferma di u corpu", si trova in un locu piattu è privatu da a pulizza australiana. L'unicu ciò chì si sà hè chì si trova in a cità di Sydney. Alyson Wilson hè una di e poche persone autorizate à esse in l'installazione.

Questa pò disturbà l'investigazioni criminalis.

A ricerca mostra chì i cadaveri ponu spustà sin'à un annu
eldiariony.com

A ricerca di Wilson è di a so squadra hè stata cuntrullata da u criminologu forensicu è antropologu Xanthe Mallett, prufessore à l'Università di Newcastle.

U criminologu hà fattu sapè chì l'osservazioni di i muvimenti di i cadaveri ponu esse assai decisive in l'inchieste di a pulizza. Hè perchè l'autorità assumenu di solitu chì a pusizione in cui un cadavere hè truvatu hè a pusizione in a quale era à u mumentu di a morte.

Questa tecnica pò aiutà a polizia à investigà megliu è determinà e circustanze di una morte o di un omicidiu, attraversu a scena di u crimine.

I scienziati brevettanu a creazione di un sistema per raccoglie i detriti spaziali.

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.