Web Dark

E Storie Deep Web più Spaventose

Vulete sapè e storie più spaventose di u Deep Web? Questu hè un sughjettu chì parechje persone anu interessatu è allora andemu à mostrarvi. Queste storie anderanu sicuramente à arruffà a vostra pelle, postu chì in a maggior parte di i casi accadenu cose incredibili chì sò difficili da assimilà.

L'immensa è periculosa deep web (o Deep Web) hè unu di i siti più interessanti è curiosi per un gran numaru d'utilizatori di Internet. A causa di tutte e storii chì circulanu in quantu à ella, hè da aspittà chì questu serà un sughjettu di grande intriga. A cosa hè chì alcune di queste storie sò diventate assai virali.

Eppo, per cunnosce megliu e storie di u Deep web è di u Dark Web chì sò più cunnisciuti è terribili, allora parlemu di u sughjettu. Un breve tour di u mondu più intrigante di l'internet serà datu, è i so periculi seranu vistu da vicinu.

U Livellu più Profondu di u Deep Web: Intelligenza Artificiale

In fondu, sta storia hè basatu annantu à una di e pagine web più ammucciate in questu latu di l'internet. CAIMEO hè un situ web chì hà una intelligenza artificiale estremamente putente chì, si crede, pò esse cumpritamenti cum'è un umanu, è hè ancu capace di impegnà in conversazioni senza alcunu suspettu di esse una macchina.

In una occasione, un utilizatore stava navigendu in u famosu foru 4chan, è hà scontru qualchì infurmazione piuttostu inquietante nantu à un situ web chì travagliavanu, è ancu caricatu alcune screenshots. I schedarii è i registri di e persone chì travagliavanu nantu à questu sò ancu filtrati.

Storie Deep Web

Stu prughjettu Dark Web hè statu chjamatu "Project CAPPUCINO". Questu hè accadutu intornu à l'annu 2016, è l'infurmazione hè stata filtrata da l'annu 2011. À u tempu, questu hè diventatu una legenda urbana, ma ci sò quelli chì cuntinueghjanu à crede chì hè accadutu veramente. À l'entrata in u situ web, stu ghjovanu netizen puderia capisce chì sta intelligenza artificiale hè brillanti cum'è dice. In fatti, quasi pareva esse una persona.

Sicondu certi rumuri, hà sappiutu generà difetti in a sicurità di l'informatica di e Forze Armate di i Stati Uniti, di quale hè presumitu chì hè a pruprietà. In ogni casu, ancu s'ellu pò esse una storia assai spaventosa, a verità hè chì assai di ciò chì si dice nantu à stu situ ùn hè nunda più chè speculazione simplice è legenda urbana.

navigate nantu à u web scuru in modu sicuru copertura di l'articulu

Cume navigà in u WEB SCURU in modu sicuru?

Amparate à entre in u web scuru cumplettamente prutettu, facilmente è senza risicu.

"Dante, questu ùn hè micca un ghjocu" : l'intrepidu internauta

U Deep Web ùn hè micca tuttu un livellu di rete superficiale, cum'è l'internet convenzionale, chì hà pagine è search engines cum'è Google, Wikipedia è Facebook. Piuttostu, hè divisu in parechji livelli, è più si va in ognuna di elli, u più periculosu diventa; questu hè dimustratu da l'esperienza di un netizen chjamatu Dante.

Vulendu sapè assai di più nantu à sta faccia terrificante di l'internet, Dante riassume u so viaghju in tappe, aiutendu cusì i so lettori à capisce u viaghju. U primu stadiu di l'ingressu à u Dark Web hè "Level 3". Dante conta chì, entra in questa piattaforma, hà scontru ogni tipu di cuntenutu illegale è stranu.

Osservendu, Dante puderia vede chì ci sò cose innocue cum'è siti web trascurati da decennii à u cummerciu imbiancatu, i mercati di armi è i tutoriali di fabricazione di bombe. Tuttavia, ciò chì Dante dice chì hè u più inquietante hè chì ci sò fori induve i criminali sparte e so sperienze, è ùn si sà s'ellu l'invintanu o micca.

Esse à l'ultimu livellu, u nostru viaghjatore conta cumu u so urdinatore hè statu pirate, micca una volta, ma duie volte. A cosa più terrificante hè chì in a seconda occasione, qualchissia hà pisatu à a so porta, è quandu l'hà apertu, hà vistu solu un bustu in terra cù una nota chì diceva: "Dante, questu ùn hè micca un ghjocu. Ùn fate micca più, ùn ci forzate micca à vene per voi… ". Estremamente disturbante.

I scatuli di u Deep Web: e spedizioni in casa più strane chì esistenu

Un canale assai interessante per unboxing di i prudutti HombreAlpha hà sappiutu cumprà una di e scatuli misteriosi in u Deep Web. Quessi sò basamenti scatuli cù un stampu ramdom, chì costanu assai soldi è ponu tene ogni tipu d'uggetti in l'internu.

Sti scatuli sò assai caru, è sò pagati in Bitcoin per via di quantu hè difficiule di seguità sta criptocurrency. Avà, hè impurtante di dì chì sti scatuli ponu literalmente cuntene qualcosa, è chì hè pruvata in a storia di u pruprietariu di stu famosu canali YouTube.

U pruprietariu di stu canale hà compru unu di sti scatuli misteriosi, è a cosa più inquietante è sorprendente hè chì u venditore l'hà chjamatu. "A scatula di a vita o di a morte". In u tutale, sta scatula costa più di 1000 $ US, chì era una quantità considerableu in Bitcoins. Avà, ciò chì hè più stranu hè chì in questu unboxing chì hà fattu pudete vede oggetti estremamente strani in a scatula.

L'uggetti varienu da una rasoia di barbiere à una buttiglia d'acidu è un iPad cù macchie di sangue ancu un'arma di focu disturbante : una pistola automatica chì ùn hà micca balle. Senza dubbitu, questu hè abbastanza disturbante, è di sicuru per tutti i telespettatori di l'unboxing di stu canale hà avutu ancu esse.

Navigatore anonimu: 5 ghjorni di furmazione per entre in u Deep Web

Ancu s'ellu ùn hè micca una storia cusì spaventosa o disturbante, a verità hè chì mostra quantu periculosa hè di entre in questa faccia di u web. Stu navigatore anonimu hà passatu per una fase di preparazione per pudè entre in u web profondu o Deep Web. Tuttavia, u risultatu finali ùn era cusì piacevule per ellu o per e so emozioni più prufonde.

In fondu, durante i primi quattru ghjorni si prepara à entre in modu sicuru è efficace. U ghjornu 1 scopre ciò chì hè u Deep Web è cumu si travaglia: u latu scuru di l'internet, chì hè accessu anonimamente. Immediatamente investiga più nantu à u sughjettu è intende entre in questa sezione disturbante di a reta.

U ghjornu 2 si prepara nantu à u tema di a sicurità è u tipu di cuntenutu chì puderete truvà in u web profundo. Cuntattendu un membru di a pulizza, capisce quantu hè necessariu di preparà per vede u cuntenutu più depravatu chì pudete vede in Internet: pedofilia, vendita d'armi è di droghe, è ancu di violenza è tortura in diretta.

Avà, stu pulizzeru spiega ancu chì per pudè Entra in modu sicuru vi impone di fà certe cose: prima, entre in un urdinatore chì ùn hà micca infurmazione, scaricate certi prugrammi è fate attenzione induve entra. A) Iè i ghjorni 3 è XNUMX cuntinueghjanu a investigazione è scopre in fori, blog è gruppi Facebook.

U quintu ghjornu, stu intrepidu internauta riesce à entre in a piattaforma, è bè... Ùn ci resta chè à dì chì quand’ellu l’hà lasciatu è ùn hè mai rientratu s’hè ricurdatu d’una frasa di Friedrich Nietzsche chì hà lettu prima di entre : « Quellu chì si batte cù i mostri, fate cura di trasfurmà in un mostru. Quandu sguardi assai tempu in un abissu, l'abissu guarda ancu in tè ".

Webcam disattivata ... O forse micca

Sta storia si svolge cun un curiosu netizen chjamatu Ender. In una occasione, mentre navigava in un foru di Internet, hà scontru un gruppu di persone chì parlavanu di u Deep Web. In u foru hà trovu u navigatore Tor, cusì hà decisu per ellu stessu di avventurassi in stu mondu periculosu ... Eppuru ùn sapia pocu quantu terribili seria.

In u foru induve Ender hà scupertu u Deep Web, truvò un gran numaru di ligami à i siti di pornografia infantile è di pedofilia. Toutefois, il y en avait un qui a attiré son attention, et en explorant il est tombé sur une page sombre qui l'a conduit à una sala di chat live in quale avete decisu di scrive qualcosa. In ogni casu, quandu un quadru video apparsu, u zitellu era scantatu.

Ciò ch'ellu hà vistu l'hà lasciatu stunatu, dapoi a so propria videocamera è a so faccia apparsu nant'à a pagina, è ancu s'ellu hà pruvatu à copre cù u so dettu, a persona daretu à a mascara hà dettu: "Ti possu sempre vede, Ender". U zitellu spavintatu hà sappiutu esce da u Deep Web dopu parechji tentativi falluti è hà decisu di disinstallà u navigatore Tor da u so urdinatore, ma questu ùn hè micca finitu quì.

Circa duie simane dopu, una lettera ghjunse in casa soia, è a mamma l'hà pigliatu è li dete. À l'internu di u restu hà riesciutu un fogliu simplice chì mostrava duie parolle scritte in maiuscule : « Ùn vultate micca ». Senza dubbitu, dopu à una sperienza cusì terrificante, qualcunu, chì era u casu di Ender, evitaria di rientra in quella faccia di l'internet.

curiosità di u web prufondu

Ciò chì ùn vi dicenu micca di u DARK WEB

Scopre e curiosità più maravigghiusu di u Dark Web. Esperienze persunali è assai di più.

"Bon ghjornu, Fernando"

U surferu in questa storia era in constantemente browsing through the deep web; hà fattu per tantu tempu ch'ellu ghjunse à truvà a pagina di esperimenti umani estremamente macabri. In ogni casu, era assai disturbatu da ciò chì hà vistu quandu hà principiatu sta pagina, ma questu ùn l'hà micca impeditu, postu chì hà cuntinuatu à navigà in u so cuntenutu.

Mentre scrolling through that macabre website, Fernando scontra un testu chì dicia "L'esperimenti fatti nantu à sta pagina sò per pruvà chì micca tutti l'omu sò nati uguali". Ancu s'ellu era assai disturbante, Fernando hà cuntinuatu à navigà; in ogni modu, ellu stessu spiega chì questu era un sbagliu seriu.

L'ingressu à u primu ligame di l'esperimentu era seriamente scarred, postu chì eranu evidenza di dolore estremu, malatie è altri esperimenti ghoulish. Quandu hà ghjuntu à u fondu di a pagina, Fernando hà scontru una finestra di dialogu, chì hè stata una scatula di chat. Di u e parolle simplici "Ti piace ciò chì avete vistu?"

Hè risultatu chì questu era u creatore di a pagina, è dopu avè dettu ch'ellu era malatu, sta persona hà mandatu l'indirizzu esatta di Fernando per u chat è u chjamava per nome. Fernando chjamò subitu a pulizza, è Anu cunsigliatu à Fernando è a so famiglia di traslassi da quì appena pudianu. Senza dubbitu, una sperienza terrificante per stu ghjovanu.

Fabbrica abbandonata o fora di un McDonalds?

In questa storia, u netizen anonimu conta chì hà trovu una pagina anonima nantu à quale a droga hè stata venduta. Avia riesciutu à truvà lu perchè i so amichi, chì l'avianu usatu, li ricumandavanu. Siccomu u vostru fornitore si moveva, stu tippu hà sceltu di utilizà a pagina, cusì hà scaricatu Tor, è andò in questu.

Pruvate di verificà s'ellu tuttu hà veramente travagliatu, u ghjovanu hà lasciatu un cumentu in unu di i posti, è dopu un pocu tempu, un utilizatore hà rispostu. Per pruvà à cunvince chì stu situ web hà veramente travagliatu, hà prupostu di piglià un pocu à un prezzu assai bassu, à quale u nostru intrepidu utilizatore d'Internet accunsentì.

L'utilizatori anònimu li dumandò in quale cità hà campatu, è sò stati à circa duie ore di distanza. Dopu avè accunsentutu à scuntrà in u parking di un McDonals, l'utilizatori anonimu li facianu dumande assai strane. Allora hà prupostu un locu assai raru per truvà sè stessu: una fabbrica abbandunata.

Ancu s'ellu hè d'accunsentu stu intrepidu internauta, pocu dopu hà cunclusu chì nimu ùn ghjunghjeria. Quandu si vultò in casa, hà vistu a porta aperta, è hà nutatu chì qualchissia era intrutu. A prossima cosa ch'ellu hà fattu era piglià un cuteddu, è quandu si scontra à l'intrudu, l'hà chjappu in u bracciu, à quale fughje. Ancu s'ellu hà datu a descrizzione à a pulizza, sapia chì ùn deve micca mintuvà di a pagina, cusì assai prubabilmente, quellu assailant hè sempre liberu.

Ebbè, cum'è pudete vede, queste storie sò assai terribili. Questu mostra l'enormi risicu chì hè currettu, sia in a sicurità di l'informatica sia in a sicurità fisica quandu entra in stu mondu periculosu. Dunque, ùn hè micca cunsigliatu chì qualcunu entre quì, è chì i cunsiglii sò validi in e stesse parolle di i nostri intrepidi utilizatori di Internet.

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.