Web DarkPirateRaccomandazioneTecnulugia

Navigatore anonimu: 5 ghjorni di furmazione per entre in u Deep Web

U Deep Web hè un locu estremamente scuru, pienu di assai cuntenutu macabro è inquietante; dinù, l 'utilizatori chì sò dentru ùn sò assai amichevuli. Per quessa, ùn tutti ùn anu da pruvà à entre, è hè per quessa chì quelli chì sò entrati anu avutu sperienze terribili chì anu ancu diventatu virali.

A ricunniscenza chì parechji facenu à quelli chì volenu navigà in u Deep Web hè chì anu una furmazione di qualità per ùn esse sorpresa di fà.

I migliori motori di ricerca per truvà informazioni in u Deep Web

Scopre i migliori motori di ricerca per truvà infurmazioni in u Deep Web.

Una sperienza hè quella di un navigatore anonimu, chì si preparava per cinque ghjorni per pudè entre è cunnosce tuttu ciò chì sta faccia di Internet hà. A storia di stu netizen anonimu serà cuntata quì sottu.

U ghjornu 1: Scuperta di u Deep Web è a cunniscenza di e so funzioni

U primu ghjornu di furmazione, u nostru surfista scopre per a prima volta l'esistenza di u Deep Web, è decide di amparà di più nantu à questu. A curiosità l'hà purtatu à sapè è capisce chì stu locu ùn pò micca esse inseritu cum'è qualsiasi altru situ web, ma avete bisognu à aduprà Tor.

Quantu più sapia di u sughjettu, stu navigatore anonimu ùn pudia fà più di maraviglià cumu pò esse una parte macabra di l'omu piace à fà qualcosa cusì. In tuttu quellu tempu, hà pensatu solu à a frasa di Friedrich Nietzsche chì dice "Quandu si guardà per un bellu pezzu in l'abissu, l'abissu si guarda ancu in tè".

Ghjornu 2: Formazione di sicurezza è cuntenutu

Duranti u sicondu ghjornu di furmazione, u nostru netizen s'impegna in stu viaghju; Chì ùn avete micca abbastanza sicurezza informatica per evitari danni computer principia à "furmà in a zona". In fatti, una parte di i so teme hè chì l'agenzii cum'è l'FBI pruvaranu à circà per ellu; Per esse sicuru d'entra in quì, cuntattate un pulizzeru.

furmazione

Quandu si specifica una data cù stu membru di a pulizza, u nostru intrepidu internauta ùn face nunda di più chè scopre quantu disturbante hè di entre in questa faccia di l'internet. In a cunversazione, stu pulizzeru ricumanda di installà i prugrammi necessarii per pudè entre in modu sicuru è anonimu.

Ghjornu 3: Sapendu più nantu à sta parte scura di Internet

U terzu ghjornu, stu navigatore anonimu ùn face nunda di più chè cuntinuà à investigà è amparà nantu à u sughjettu; Dopu tuttu, avia bisognu à esse preparatu per ciò chì puderia esse trovu quì. Si sveglia assai prestu, ancu s'ellu si era alzatu tardi a notte prima di leghje nantu à u Deep Web nantu à i blog è i fori Internet.

Ciò chì hè interessante hè chì riesce à ottene una grande quantità d'infurmazioni nantu à a piattaforma enorme è rinumata di Facebook.

Scrivendu in u campu di ricerca "Deep Web", u mutore di ricerca hà trovu un gran numaru di risultati per stu navigatore. A maiò parte eranu di gruppi chjusi chì hà intrutu, è era surprisatu di cumu a vasta quantità di cuntenutu da u Deep Web pò esse truvata quì.

Quandu parlendu cù unu di l'amministratori di u Deep Web, u nostru navigatore puderia vede chì in a piattaforma ùn uttene micca cuntenutu piacevule. Avà, questu amministratore hà dettu ancu à l'utilizatori di Internet assai chjaramente per esse attentu induve hà navigatu per evitari i siti induve puderia mette in prublemi.

Deep web

Ghjornu 4: Prima Fighjate à u Deep Web

Dopu avè preparatu trè ghjorni intensivi, stu surferu pò vede tuttu ciò chì l'aspetta in u latu scuru di l'internet. Tuttavia, questu ùn l'impedisce micca, dunque preparanu un computer assai vechju chì ùn avete micca aduprà, u formate, è dopu scaricate è installate u prugramma Tor per accede à a reta prufonda.

Una volta questu hè fattu, chjude tutte e porte è e finestri è si trova in una stanza completamente scura. Dopu avè tuttu prontu, apre u prugramma Tor, è dopu uni pochi di stonde preparanu u prugramma si apre ... À quellu mumentu hà sappiutu ch'ellu era intrutu in u web profundo.

Amparà: Cumu Crià una Pagina Web Attiva cù un Dominiu .onion per a Deep Web

Cumu creà un situ web operativu cù a copertina di l'articulu di u duminiu .onion
citeia.com

Ghjornu 5: Scavà in u Deep Web

Quandu navigava in u Deep Web per dui ghjorni per compie a furmazione, stu navigatore anonimu ùn hà fattu nunda, ma truvà infurmazione disturbante, ma ancu assai variata. Per esempiu, nantu à tematiche pulitiche, religione è simili. Tuttavia, per navigà in ogni tipu di cuntenutu, stu navigatore hà cullatu da una Wiki alcune pagine di interessu per ellu.

Tuttavia, à a fine di a so furmazione, sta persona avia digià visitatu parechji siti in u Deep Web, chì Varianu da i mercati di droghe è servizii di pirateda a vendita di armi è a clonazione di carte di creditu à i siti di pornografia infantile. Tuttu chistu solu u disturbava.

À a fine di a so sperienza, u nostru viaghjatore di l'informatica hè ghjuntu à a cunclusione chì esse in u latu scuru di l'internet pò veramente affettà assai l'umanità è l'emozioni di una persona. Per quessa, ellu stessu hà capitu chì a frasa detta da Nietzsche hè veramente vera.

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.