Web DarkPirateRaccomandazioneTecnulugiaTutorial

Cumu creà una macchina virtuale cù Hyper-V in un modu simplice

In u mondu tecnologicu chì ci circonda oghje, hè assai faciule da virtualizà nantu à l'urdinatori chì sò aduprati per qualsiasi campu, generalmente travaglianu. Hè per quessa chì parechji sò i prufessiunali chì sò dedicati à creà macchine virtuale nantu à l'urdinatori cù u sistema upirativu Windows cum'è sè avessi un'altra macchina.

In questu casu, per creà una macchina virtuale, ciò chì avete bisognu hè chì u vostru urdinatore abbia un Sistema Windows Server o 10 Pro, Educazione è Intrapriża. Questu hè un puntu impurtante perchè se ùn avete micca unu di quelli chì ùn pudete micca aduprà u prugramma Hyper-V in u vostru urdinatore.

Cumu creà un ORDINATORE VIRTUALE cù a cupertine di l'articuli VirtualBox

Crea un urdinatore virtuale cù VIRTUALBOX

Amparate passu à passu cumu creà una macchina virtuale nantu à u vostru urdinatore

Dopu, vi mustraremu cumu custruisce una macchina virtuale nantu à u vostru urdinatore Windows è ancu cumu cunfigurallu simpliciamente è rapidamente. Dunque, fate una attenzione attenta à l'articulu chì Citeia.com hà preparatu per voi in questa occasione.

Cumu creà una macchina virtuale in Windows

In seguitu vi mostreremu tuttu ciò chì duvete fà per creà a vostra macchina virtuale in Windows, dunque seguitate questi passi per pudè fà senza alcun prublema. Se st'articulu vi aiuta, vi invitemu à sparte lu cù i vostri amichi o chiunque sapete chì puderebbe prufittà di leghje lu.

macchina virtuale

Attivate u prugramma Hyper-V in Windows

Quandu si parla di Hyper-V, si riferisce à u prugramma chì hè incorporatu in l'urdinatori cù Windows 10 o Server cù i quali ponu esse eseguite macchine virtuali. Questu significa chì hè pussibule, cù stu prugramma, avè dui urdinatori, per esempiu, nantu à un unicu computer fisicu è travaglià nantu à i dui in modu indipendente.

macchina virtuale

A prima cosa da fà per creà una macchina virtuale in Windows hè attivate u prugramma Hyper-V nantu à l'urdinatore induve avemu da sviluppà a macchina virtuale. Una volta attivatu, procedemu à aprelu, è u truvemu trà i prugrammi chì apparenu in u Startup di Windows cum'è "Hyper-V Manager".

Dentru u prugramma, cercate "Azione" trà l'opzioni in a barra superiore sinistra, è dopu selezziunate "Novu" per cliccà "Macchina virtuale" per cumincià cù a creazione.

Specificate u nome, a lucazione è a generazione

In a prima scatula chì l'assistente di prugramma mette nantu à u schermu, duvete dà un nome à a macchina virtuale da creà è a so situazione. Dopu cliccate nantu à a seconda opzione per "Specificà generazione", In questu devi cuntrollà a casella 2 sè avete un firmware cù UEFI è cumpatibile cù a virtualizazione.

Specificà RAM

In a prossima opzione laterale duvete specificà RAM vulete chì sta macchina virtuale abbia, per esempiu 2 GB per una macchina 64-bit. D 'altra banda, duvete puru verificà a casella quì sottu per "Utilizà a memoria dinamica per sta macchina virtuale" è cliccate "Next".

Configurate e funzioni di rete è creanu un discu duru virtuale

L'altra opzione hè "Configurà e funzioni di rete" in quale duvete selezziunà "Interruttore Default" per pudè creà una cunnessione in "modu ponte" fendu una cunfigurazione dopu.

U passu prossimu hè "Cunnette vi un discu duru virtuale", è se ùn l'avemu micca, marcate "Crea un discu duru virtuale" piazzendu una quantità richiesta di GB.

Crea un urdinatore virtuale cù l'articulu di copertura vmware

Cume creà un urdinatore virtuale cù VMWARE in u vostru PC?

Cù l'imaghjini, vedi cumu fà a vostra macchina virtuale facilmente cù u prugramma VMWARE

Opzioni di stallazione

L'ultima cosa hè u "Opzioni di stallazione" in quale una scatula deve esse verificata secondu u modu di installazione chì vulemu per a nostra macchina virtuale. Quandu tutti i passi sò stati compii allora u mago vi informerà chì pò esse installatu avà in l'urdinatore.

Per principià a stallazione di a macchina virtuale andate à "Macchine virtuale" è cliccate cù u dirittu nantu à u nome di a macchina chì avete creatu per selezziunà "Cunnessu" è basta.

L'installazione di a macchina virtuale hà fiascatu è a suluzione

Pò esse un errore in l'installazione, chì hè dovutu à u fattu chì avete sceltu l'opzione "Generazione 2" è per via di l'attivazione di u modu. "Boot sicuru" questu accade.

Per risolvelu avete da disattivallu spegnendu a macchina virtuale è accede à "Impostazioni" per andà in "Sicurezza" è annullà u boot sicuru.

Quandu u prucessu di installazione hè cumpletu, pudete fà a configurazione chì a macchina hà bisognu per creà u ponte di cunnessione cù Hyper-V.

Configurate a macchina virtuale creendu un ponte per cunnette si à u router

U scopu di cunfigurà a macchina virtuale in questu puntu hè cusì chì sia riceve l'indirizzu IP u router direttamente. Prima, in Hyper-V, nantu à u screnu di casa vedrete un menu "Azzioni" à u latu drittu, duve duvete accede "Cambia Manager".

Dopu, selezziunate l'opzione "Novu" in "Novu switch di rete virtuale" è cliccate nantu à "Crea Cambia Virtuale"; per pudè selezziunà a "Carta di Rete" per u ponte.

À questu puntu, pudete selezziunà u novu adattatore chì hè statu creatu da a "Configurazione" di a macchina è cliccate nantu à "Adattatore di rete". Avà, entrendu quì, circhemu l'adattatore creatu in l'opzione "Switch virtuale", per poi assicurassi chì l'indirizzu IP direttu di u router sia ricevutu.

Più tardi averete altre opzioni chì pudete cunfigurà in a vostra macchina virtuale per u so funziunamentu cumpletu, cum'è l'aggiunta di Hardware cum'è altri discu duru. Inoltre, pudete configurà u firmware o RAM di a macchina, è ancu u so processatore in modu chì sia à u livellu di una bona macchina virtuale.

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.