Redes SocialsTecnulugia

Aduprate Telegram cum'è Cloud Storage

Mentre pudete aduprà YouTube è Discord per u almacenamentu in nuvola, ùn deve micca. Ùn sò micca pensati per questu scopu è cù YouTube avete un rapportu di compressione negativu. Tuttavia, pudete aduprà un Telegram cum'è almacenamiento in nuvola, è a cumpagnia permette. Saria chjaru chì ùn ricumandemu micca di utilizà un Telegram cum'è un fornitore di servizii di nuvola chì avete veramente fiducia.

Amparate cumu utilizà Telegram cum'è almacenamentu in nuvola

A cumpagnia hà pruvatu à custruisce un sistema di spartera di i schedari nantu à l'infrastruttura di Telegram, ma hà fiascatu, in parte per via di a bassa velocità di caricamentu, a bassa velocità di scaricamentu è qualchì volta a bassa dispunibilità di i schedari. Hè un pocu prughjettu divertente chì pudete aduprà cum'è una copia di salvezza, ma hè questu.

Restrizioni di Telegram

Significativamente megliu cà Discord

Se vi ricordate, avemu usatu Discord cum'è almacenamentu in nuvola è ogni schedariu era limitatu à 25MB, chì ci hà obligatu à sparte i schedari in parti è unisce torna inseme. Telegram face chjaramente un travagliu megliu quì, cù un limitu di dimensione di file 2GB per l'utilizatori gratuiti un mira significativamente megliu.

Nisuna sperienza di codificazione necessaria, postu chì pudete creà un canale privatu è caricate i schedari da sè stessu. Ci hè ancu l'applicazione UnLim per Android, chì pudete ligà à u vostru contu Telegram per questu scopu, utilizendu una interfaccia d'utilizatore simile à Google Drive. Fendu questu, sparterai a vostra infurmazione di login cù una altra cumpagnia, per quessa, ricumandemu di utilizà un contu separatu.

Inoltre, Telegram hà pruibitu alcuni cunti per fà questu, ma ùn hè micca chjaru quali eranu e circustanze. U modu più faciule per evità questu hè di creà un altru contu cù accessu amministrativu à u canali privatu induve sparte i schedari, per pudè restaurà più tardi è cuntinuà à salvà da l'altru contu.

Cumu aduprà Telegram cum'è almacenamiento in linea

Passu 1: Crea un contu

Prima, avete bisognu un contu Telegram, chì deve esse registratu Con su numeru di telefonu. U megliu modu hè di scaricà l'applicazione in tu Android o iPhone è istituisce U vostru contu in questu modu, a creazione di un contu hè liberu a ghjente pò nutà inner ya Hai criatu.

Step 2. Crea un canale privatu

Dopu avè installatu Telegram, avete bisognu di creà un canale. Questi passi sò per i dispositi mobili, ma seranu assai simili in altre piattaforme.

  • Cliccate l'icona di lapis in u fondu.
  • In u novu menu, cliccate Crea Canale.
  • Nominate u vostru canale ciò chì vulete.

Sì avete un altru contu, invitate u vostru altru contu; Altrimenti, salta stu passu è mantene u privatu.

À questu puntu avete finitu! Pudete avà principià à aduprà Telegram cum'è almacenamentu in nuvola, ancu s'è ricumandemu di ùn avè micca fiducia. Inoltre, se u vostru contu Telegram hè cumprumissu, i vostri profili sò ancu cumprumessi. Pudete cullà qualsiasi fugliale finu à u limitu di 2GB, ma duvete tagliate i fugliali più grandi.

Se questu prova un ostaculu, pudete ancu abbonate à Telegram Premium per un limitu di prufilu più altu, anche se 2GB deve esse abbastanza per l'usu normale di Telegram.

Ùn ricumandemu micca, ma per utilizà Telegram cum'è almacenamiento temporale in nuvola, chì ùn dipende micca strettamente, hè bè.

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.