Sviluppanu un novu metudu di cunservazione di e balene

Una squadra di scentifichi di i paesi di Granada è Almería anu sappiutu sviluppà un sistema chì si basa annantu à l'intelligenza artificiale per a ricunniscenza è u monitoru di e balene in tuttu l'oceanu per ghjunghje à l'ubbiettivu di avè una megliu preservazione di i mammiferi.

U metudu si trova in l'applicazione intelligenza artificiale (IA) per a risoluzione di i prublemi riguardanti u cunservazione di balene, in più di a biodiversità.

Cumu funziona sta tecnica?

Stu sistema hè guvernatu da una tecnica specializata chjamata apprendimentu prufondu è si basa nantu à una serie di algoritmi chì utilizanu reti neuronali chì sò cunvenziunale profonde. Questa serie di algoritmi è neuroni artificiali anu una funzionalità assai simile à quella di a corteccia visuale umana, dunque, significa chì una grande capacità per imparà automaticamente è differenzà oggetti diversi da un gran numeru di immagini cù quelli chì facenu allora previsioni veri nantu à quelli novi è cusì, retroalimentanu cù l'infurmazioni chì generanu.

Questa applicazione hè, secondu a Fundazione Andalusa per a Divulgazione è l'Innovazione è a Cunniscenza, assai più efficace è economica di assai altri metudi chì travaglianu attualmente, ciò chì hè di più, hè dispunibule gratuitamente per quelli interessati à risparmi u priservazione di giganti marini.

Strati di rete neuronali cunvoluzionali prufondi automatizanu caratteristiche assai cumplesse, causendu un aumentu di u cuntenutu di e so informazioni chì pò trattà. In conclusione, questu riduce automaticamente a difficoltà di altri sistemi implicati in u so sviluppu. Inoltre, l'applicazione parte da una premessa induve hà un set di dati precedenti, è quandu si carica una serie di immagini in cui indica l'oggetti ch'elli volenu ricunnosce è u sistema genera un novu apprendimentu chì si riproduce nantu à i novi dati generati.

Certamente, l'essaru umanu hè a causa principale di u periculu chì correnu i giganti marini; dunque a cunservazione di e balene hè necessaria per u bilanciu marinu.

Pudete ancu interessatu: U pianeta Giove ùn gira micca intornu à u nostru sole

Canzone di balena chjappu in camera:

Esci da a versione mobile