prisentePirateTutorial

Instagram: Prutegge u vostru contu in 4 modi diversi

Se avete un account Instagram, sapete sicuramente chì una di e tendenze attuali hè u furtu di conti nantu à a piattaforma. Per questa ragione oghje vi diceremu cumu prutegge instagram da i pirate cusì chì in questu modu u vostru contu hè sicuru è sapete cumu per evitari di esse pirate in Instagram. In un altru articulu vi mustramu diverse manere di pirate un contu instagram. Tuttavia, avemu sempre chjarificatu chì u facemu per scopi accademichi, vale à dì, per insignà à i nostri lettori i modi in quale ponu esse dannu. Ùn prumove micca o incuraghjemu u pirate di qualsiasi prufilu o contu di qualsiasi rete suciale.

Semu tutti inclini à esse vittime di persone malintenzionate chì cercanu di prufittà di l'ingenuità di parechji. U sistema chì utilizanu spessu passa inosservatu, pruvucendu e vittime à cascà in a trappula.

U modu di funziunamentu hè chì ti mandanu un DM in u quale un missaghju cortu hè mostratu è dopu un ligame, chì vene di solitu camuffatu cù un url shortener. Questu per chì ùn pudemu micca vede a destinazione finale di a pagina chì entremu. Hè per quessa chì hè impurtante mostrà vi cumu migliurà a sicurezza di u vostru contu Instagram.

Vi cunsigliemu di vede cumu vede i posti chì vi AGGIU in Instagram

Vede i posti chì mi sò piaciuti nantu à a cupertura di l'articuli Instagram [EASY]
citeia.com

Qualcosa d'impurtante chì duvete sapè prima di amparà cumu prutegge Instagram da Hackers hè u seguente:

Una volta inseritu questu ligame ùn ci hè più ritornu, perchè sò bots prugrammati per salvà tutti i dati di u cuntu, cumpresu nome d'utilizatore è password, in una basa di dati. Questu hè unu di i metudi più aduprati in l'ultime settimane.

In fatti, un gran numaru di pirsuni sò caduti per stu truccu è, in cunseguenza, anu persu i so cunti. A so ripresa hè cumplicata, postu chì i dati d'accessu sò cambiati rapidamente. Tuttavia, affinchì sti cosi ùn cuntinueghjanu à succede, vi insegneremu prestu e manere di impedisce u vostru contu Instagram da esse pirate è ùn passanu micca male.

Cumu evità di esse pirate in Instagram

Paga assai attenzione à issi passi chì andemu à mustrà vi cù l'imaghjini in modu chì capite in u megliu modu:

1- Ùn APRE micca missaghji ricevuti da stranieri

U megliu modu per evità stu tipu d'inconvenienti serà sempre prevenzione, dunque, se ricevi un messagiu Instagram (DM) da un contu chì ùn cunnosci micca Ùn APRE U!

L'altru casu chì hè impurtante da mintuvà hè chì certe volte u ligame maliziosu vene da u contu di unu di i nostri amichi. Questu ùn significa micca chì hè quellu chì vole ferisce. Ciò chì accade hè chì quandu u bot hè apertu da un contu, l'infetta immediatamente, causendu chì u ligame sia inviatu à tutti i seguitori di quellu account.

Vi rendite contu di u livellu di sparghjera chì anu stu tippu d'attività? Per quessa, u numeru di persone chì sò pirate in Instagram cresce ogni ghjornu.

2- Proibite esse aghjuntu à gruppi scunnisciuti per prutege u vostru contu Instagram

Un'altra di e migliori raccomandazioni chì vi pudemu dà hè chì prutegge u vostru contu u più pussibule. Unu di i primi passi hè chì bluccate l'accessu à i gruppi, per questu duvete seguità i seguenti passi:

  • Intrite i paràmetri di u vostru contu è accede à a sezione di privacy.
citeia.com
  • Avà entre in a rùbbrica missaghji.
citeia.com
  • Selezziunate l'opzione "chì pò aghjunghje voi à i gruppi".
citeia.com
  • Avà in l'opzioni duvete sceglie "solu e persone chì seguitate".

IMPORTANTE NOTA: Dentru stu passu, cum'è pudete vede in a terza maghjina, pudete cunfigurà a ricezione di i messaghji à a vostra preferenza, vale à dì, pudete sceglie di riceve messaghji da tutti, o solu da i vostri seguitori o ancu da pagine cum'è Facebook. Tuttu hè à a vostra cunvenzione è u scopu chì vulete uttene cù u vostru contu.

3- Attivate l'autenticazione in 2 passi

L'altra parte di u tutoriale hè chì attivate l'opzione per verificà u vostru contu in dui passi. Per fà questu, seguitate i seguenti passi chì vi aiuteranu prutege u vostru contu Instagram:

  • Ingressu i paràmetri di u vostru contu.
citeia.com
  • Avà in a zona di sicurezza.
citeia.com
  • A stu puntu duvete attivà l'autenticazione in 2 passi è seguità l'istruzzioni chì u sistema dumanda.
citeia.com

Cù questu passu, ogni volta chì andate à accede à un altru dispositivu, vi dumanderà di inserisce un codice in questu, hè assai impurtante avè stu passu ATTIVATU.

Vi raccomandemu ancu di vede: Cume spia e storie di Instagram senza chì si ne accorghinu

spia storie instagram senza traccia, copertina di l'articulu
citeia.com

4- Cumu configurà o piazzà u mo contu Instagram PRIVATU

  • Andemu prima à a cunfigurazione
citeia.com
  • Allora ovviamente à PRIVACY
citeia.com
  • È per finisce ATTIVAMU u buttone ACCOUNT PRIVATU.

NOTA IMPORTANTE: Per piazzà u vostru contu PRIVATU, ùn deve micca esse un contu cummerciale. Per prutege u vostru contu è renderlu privatu, deve esse cunfiguratu solu cum'è un contu persunale.

Comu pudete vede, l'azzioni chì ponu esse implementate per prutege u vostru contu è sapè cumu per evità di esse pirate in Instagram sò abbastanza faciuli è veloci. Ricurdativi chì a prutezzione di l'Instagram da i pirate hè u travagliu di tutti i pruprietarii di u contu è chì si tratta di a vostra infurmazione persunale. Ma prima di principià vi invitemu à unisce à u nostru Cumunità di Discord. Induve pudete truvà l'ultime tecnulugia è dati di ghjocu.

buttone discordia
discord

Lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

Stu situ utilizeghja Akismet per reducisce u puzzicheghju. Sapete ciò chì i dati di i vostri dati è processatu.